zaterdag 15 november 2008

La primavera de Amor

Ja hoor, het is hier lente! Zoals de vlindertjes van bloem tot bloem gingen in Rio gaan hier de Uruguayanen van meisje naar meisje en wij fladderen vrolijk tussen alles door, tot we zelf tot over onze oren verliefd werden op een pracht van een beestje! O ja, wat een schoonheid, wat een vormen, wat een kracht! Dus na enig geonderhandel over hoeveel kamelen of lama’s we moesten betalen, is ie eindelijk in ons bezit, dames en heren, ik stel u voor: Jozef, onze nieuwe kever!

(normaal moest de foto dus hier pas staan, maar mn blogkennis blijkt niet zover te reiken) (Maar dat blijkt nu plots toch te lukken)


Uhu, de plannen zijn plots een ieniewieniebeetjie veranderd, in plaats van met moto’s zullen we nu dus met een oldtimer de Andes oversteken :) Nu kunnen we tenminste lifters meenemen eh… Het is gewoon nog even wachten tot we deftig zijn ingeschreven, zodat we de grens over mogen. Ondertussen zijn we de auto aan het schilderen, liggen we op het strand (want voor als ik dat nog niet had vermeld: het is hier hittegolf, uhu, da betekent 35°!) en cruisen we al wat door Uruguay zelf met het tentje. En dan, over een kleine week, kunnen we hier eindelijk weg, begint onze trip eindelijk echt, op weg naar Buenos Aires, naar mn broertje, de Iguaçu cataratas, to Argentina, Chile and beyond! Vanaf dan misschien wa spannendere verhalen :)

Foto’s volgen hopelijk snel, er waren al wat mislukte pogingen (waarvan er 1 jammer genoeg desastreus afliep aangezien ik met mn lompe kop de camera heb laten liggen in het cybercafé…), maar we blijven ons best doen! Adios!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

toffe auto; vanwaar de naam Jozef? jefke vind ik ook goe voor ne kever. kijk uit naar de verdere avonturen; spijtig van de camera, maar er zijn erger dingen
knuffels

Anoniem zei

waauw wat n coole auto!!ben nog jaloerser nu!!
ok,disfrutalo mucho!!!
baie drukkies
Ine
****

Anoniem zei

Hey buurmeisjes! Ik zie dat het daar eigenlijk wel vlot loopt zo in zuid amerika. En dat jullie uiteindelijk het plan hebben uitgevoerd waar de straat meer achter stond en de moto aan de haak hebben gehangen en voor een insect gekozen hebben. Ik ben eigenlijk nu pas op deze blog terecht gekomen omdat ik heel de tijd dacht dat het woehoew was in plaats van joehoew :). In jullie voormalige huisje verloopt alles goed al zijn er al enkele strubbelingen geweest met personen waar je de naam al wel van zult kunnen raden. En binnenkort is het STRAATFEEST! namelijk 20 november! Ik zal er dan zeker eentje drinken op jullie gezondheid. Misschien van de fles pisang ofzo die jullie hebben laten staan (er lag trouwens ook nog een pak aardappelen ergens achter een kast, en we hebben die pas na een maand of twee gevonden, ik weet niet of het van een van jullie was .. :) ). Het ga jullie goed daar , nog veel plezier met de kever en ik blijf vanaf nu jullie avonturen trouw volgen ;).
Groetjes
Pieter

Anoniem zei

oefte, chanske da je nog iets laat horen want een mens raakt van minder in paniek ;-)
een auto ipv een moto, als da ni de beste keus is, mij ga je ni horen klagen en sluit hem maar goed af dat mooi beestje want zo een groene beetle lust ik ook
amuzer vous bien
hasta la kweniwa
mmmwwwaaahhhh!

Moosability zei

Kon je de kever niet Herby dopen? Veel rijplezier!

Anoniem zei

Wat een superleuk en grappig autootje! Hopelijk beleef je er nog veel toffe avonturen mee!
Nog veel plezier en zonnestralen (hier is de zon van de hele dag nog niet op geweest) en geef er ginder nog een stevige lap op (hoewel ik daar niet aan twijfel)!

Groetjes,
Lizoe

Anoniem zei

Hey Zusje,

Zalig bakske man, das pas joehoew.
wa ga je erop schilderen?
veel plezier nog daar en de groeten aan Yolan as ge hem ziet.
kussen

Anoniem zei

Haaaa die Saaike!!

Zaaaalig die kar, hebben jullie dat even mooi gefikst !! Ik wens je nog massa's van die heerlijke zon, genieeet ervan en ik kijk al uit naar het volgende verhaal :) !!

Zoewn!

Liesbeth